اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فرار سخنگوی فدراسیون فوتبال از مواجهه با استیلی در برنامه زنده + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۵۵۲۷
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
فرار سخنگوی فدراسیون فوتبال از مواجهه با استیلی در برنامه زنده + فیلم
احسان اصولی پس از دیدن حمید استیلی، از استودیو شبکه خبر خارج شد و از حضور در برنامه مجله فوتبال انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید استیلی، مدیر سابق تیم ملی در برنامه مجله فوتبال در رابطه با قرارداد کی روش گفت: فدراسیون در عمل انجام شده قرار گرفته است، زیرا کی روش هنوز قرارداد نبسته و ممکن است هر خواسته‌ای داشته باشد و فدراسیون نمی‌تواند دیگر مخالفت کند.

استیلی گفت: پس از جلسه هیئت رئیسه به سخنگوی فدراسیون زنگ زدم و گفتم که اسکوچیچ کنار من است اگر قرار است او برکنار شود  همین حالا بگویید، زیرا او کار را تعطیل کرده. اصولی هم به من گفت که نه چنین چیزی نیست و اسکوچیچ به کارش ادامه می‌دهد و هیچ صحبتی در جلسه درباره بازگشت کی روش زده نشده.

پس از صحبت‌های استیلی، مجری برنامه اعلام کرد که احسان اصولی سخنگوی فدراسیون هم قرار بود در برنامه حضور داشته باشد و تا چند دقیقه قبل از آغاز برنامه هم در استودیو حاضر بود، اما وقتی دید که استیلی هم در برنامه جضور دارد از حضور در برنامه انصراف داد و اینجا را ترک کرد. سپس یک ویدیو از پشت صحنه و دقایقی پیش از آغاز برنامه پخش شد که مسئولان برنامه در حال راضی کردن اصولی برای حضور در برنامه هستند، اما اصولی حاضر نشد در برنامه حاضر شود و از مواضع خود دفاع کند.

استیلی هم گفت: به من گفته شده بود که امشب قرار است احسان اصولی در رابطه با صحبت‌های دیشب من حرف بزند و پاسخ دهد و من هم تصمیم گرفتم به برنامه بیایم و از خود دفاع کنم وگرنه من دیشب حرف هایم را زده بودم. ما قصد نداریم کسی را تخریب کنیم و فقط نقد می‌کنیم. دیشب هم وقتی من گفتم که چرا بازیکنان تولد اسکوچیچ را تبریک نگفتند برخی از بازیکنان به من زنگ زدند و گفتند که به صورت تلفنی با او حرف زدیم و تولدش را تبریک گفتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->